Day 1/ dag 1

29 juli 2017 - Edinburgh, Verenigd Koninkrijk

Day 1

Today we arrived in the beautiful capital of Schotland! Man, I’m so impressed by how beautiful it is. We flew from Weeze (Germany) to Edinburgh. A big shout out to my dad and Henk! My dad brought me to my mom and Henk drove us to the airport. I discovered I actually hate flying haha. We arrived in Edinburgh 1 pm UK time. We took the buss to the center and after that we bought busspasses. We’re staying at Elliots house and it’s so close to the center. I was really suprissed by that and also the fact that public transport runs so smooth here! We didn’t do much today because we were pretty tired because of the flight. We did go shop for food and went to the center to see what was there. Tomorrow we are going to the castle.

Hope you all like the pictures,

Love,

Anisah

Dag 1

Vandaag zijn we in de mooie hoofdstad van Schotland aangekomen. Man, ik ben zo onder de indruk van hoe mooi deze stad is! Wij zijn van Weeze naar Edinburgh gevlogen. Een dike dankjewel aan mijn vader en aan Henk. Mijn vader heeft mij vanmorgen vroeg naar mijn moeder gebracht en Henk ons naar het vliegveld. Ik heb ontdekt dat ik een grote hekel heb aan vliegen haha. We kwamen om 1 uur engelse tijd aan in Edinburgh. We hebben na onze vlucht de bus gepakt naar het centrum waar we ook gelijk buspassen hebben gekocht. We verblijven in het Eiliots House wat echt super dicht bij het centrum is! Daar ben ik erg van onder de indruk en ook van hoe goed openbaar vervoer hier werkt! We hebben vandaag niet zo heel veel gedaan ivm dat wij erg moe waren van de vlucht. Wel hebben wij even boodschappen gedaan en zijn even naar het centrum geweest om te kijken wat daar allemaal te doen viel. Morgen gaan wij naar het kasteel.

Hoop dat jullie alle foto’s leuk vinden (ook al zijn dat er helaas niet zoveel)